"Για τρίτη φορά την φετινή χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας ασκεί πολιτική αδιαφορώντας για τις απόψεις του κοινοβουλίου και της εκπαιδευτικής κοινότητας, με μόνο γνώμονα την τεχνητή αύξηση του αριθμού των υπεράριθμων εκπαιδευτικών", υπογραμμίζει με ανακοίνωσή της η ΕΕΚΕ Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης το υπουργείο Παιδείας "έστειλε αυθαίρετα στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα νέα ωρολόγια προγράμματα σπουδών για το Γυμνάσιο, το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο, πριν κατατεθούν, συζητηθούν και ψηφιστούν από τη Βουλή τα σχετικά νομοσχέδια για τη δομή και το περιεχόμενο των σχολείων
Είναι απορίας άξιο σε ποια «διαβούλευση» αναφερόταν η ηγεσία του Υπουργείου τις τελευταίες ημέρες, όταν ήδη ζητά από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να υπολογιστούν τα κενά εκπαιδευτικών με βάση τα νέα προγράμματα.
Είναι η γνωστή τακτική της, που την είδαμε τόσο όταν υπολόγισε τα εκπαιδευτικά κενά με βάση το νέο αυξημένο ωράριο των εκπαιδευτικών πριν την ψήφιση της σχετικής διάταξης στη Βουλή, όσο και όταν ανακοίνωσε τον πίνακα ονομάτων των εκπαιδευτικών που στέλνει στη διαθεσιμότητα πριν την ψήφιση του σχετικού νόμου.
Σήμερα το Υπουργείο χρησιμοποιεί τα ωρολόγια προγράμματα σαν εργαλείο για την κατάργηση οργανικών θέσεων και την παραγωγή «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών, που στη συνέχεια θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.
Δεν εξηγεί σε κανένα, φυσικά ούτε στη Βουλή, με ποια επιστημονικά κριτήρια, για ποιες εκπαιδευτικές ανάγκες, με ποιο εκπαιδευτικό σχέδιο, προωθεί την κατάργηση της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο, την υποβάθμιση της καλλιτεχνικής παιδείας, την κατάργηση του τομέα Πληροφορικής και την εισαγωγή της μαθητείας στο πρόγραμμα σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου.
Και επειδή το Υπουργείο δεν έχει ούτε επιστημονικά κριτήρια, ούτε εκπαιδευτικό σχέδιο, επιλέγει την προσφιλή της μέθοδο των διαρροών στα φιλικά της ΜΜΕ για σοβαρά μέτρα που πρόκειται να λάβει, πχ για την πρόσβαση σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, επιχειρώντας να στρώσει το έδαφος για τις νέες του ρυθμίσεις στη κοινή γνώμη, ενδεχομένως να εκτιμήσει τις κάθε είδους αντιδράσεις στα όσα σχεδιάζει για την εκπαίδευση, χωρίς όμως ποτέ να ζητήσει ευθέως την άποψη γονέων, μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, διοικητικών υπαλλήλων της εκπαίδευσης, χωρίς δηλαδή ποτέ να μπει στη διαδικασία του διαλόγου".
Οι εποχές όμως που οι τυχοδιωκτικές αυτές τακτικές έβρισκαν ευήκοα ώτα έχουν περάσει.
Ο ΣΥΡΙΖΑ προειδοποιεί όσες και όσους σήμερα συντελούν στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, ότι πολύ σύντομα, από την κυβέρνηση της Αριστεράς, θα υποστούν τις σκληρές συνέπειες της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ στην οποία σήμερα ομνύουν. Και θα είναι μια δίκαιη αξιολόγηση τους όρους της οποίας θα έχουν θέσει όχι μονοπρόσωπα όργανα, αλλά οι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί που ζουν καθημερινά τον ευτελισμό της δημόσιας παιδείας που επιχειρούν οι μνημονιακές κυβερνήσεις και το καθ΄ ύλην αρμόδιο Υπουργείο ειδικότερα.
Σύμφωνα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης το υπουργείο Παιδείας "έστειλε αυθαίρετα στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα νέα ωρολόγια προγράμματα σπουδών για το Γυμνάσιο, το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο, πριν κατατεθούν, συζητηθούν και ψηφιστούν από τη Βουλή τα σχετικά νομοσχέδια για τη δομή και το περιεχόμενο των σχολείων
Είναι απορίας άξιο σε ποια «διαβούλευση» αναφερόταν η ηγεσία του Υπουργείου τις τελευταίες ημέρες, όταν ήδη ζητά από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να υπολογιστούν τα κενά εκπαιδευτικών με βάση τα νέα προγράμματα.
Είναι η γνωστή τακτική της, που την είδαμε τόσο όταν υπολόγισε τα εκπαιδευτικά κενά με βάση το νέο αυξημένο ωράριο των εκπαιδευτικών πριν την ψήφιση της σχετικής διάταξης στη Βουλή, όσο και όταν ανακοίνωσε τον πίνακα ονομάτων των εκπαιδευτικών που στέλνει στη διαθεσιμότητα πριν την ψήφιση του σχετικού νόμου.
Σήμερα το Υπουργείο χρησιμοποιεί τα ωρολόγια προγράμματα σαν εργαλείο για την κατάργηση οργανικών θέσεων και την παραγωγή «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών, που στη συνέχεια θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.
Δεν εξηγεί σε κανένα, φυσικά ούτε στη Βουλή, με ποια επιστημονικά κριτήρια, για ποιες εκπαιδευτικές ανάγκες, με ποιο εκπαιδευτικό σχέδιο, προωθεί την κατάργηση της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο, την υποβάθμιση της καλλιτεχνικής παιδείας, την κατάργηση του τομέα Πληροφορικής και την εισαγωγή της μαθητείας στο πρόγραμμα σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου.
Και επειδή το Υπουργείο δεν έχει ούτε επιστημονικά κριτήρια, ούτε εκπαιδευτικό σχέδιο, επιλέγει την προσφιλή της μέθοδο των διαρροών στα φιλικά της ΜΜΕ για σοβαρά μέτρα που πρόκειται να λάβει, πχ για την πρόσβαση σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, επιχειρώντας να στρώσει το έδαφος για τις νέες του ρυθμίσεις στη κοινή γνώμη, ενδεχομένως να εκτιμήσει τις κάθε είδους αντιδράσεις στα όσα σχεδιάζει για την εκπαίδευση, χωρίς όμως ποτέ να ζητήσει ευθέως την άποψη γονέων, μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, διοικητικών υπαλλήλων της εκπαίδευσης, χωρίς δηλαδή ποτέ να μπει στη διαδικασία του διαλόγου".
Οι εποχές όμως που οι τυχοδιωκτικές αυτές τακτικές έβρισκαν ευήκοα ώτα έχουν περάσει.
Ο ΣΥΡΙΖΑ προειδοποιεί όσες και όσους σήμερα συντελούν στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, ότι πολύ σύντομα, από την κυβέρνηση της Αριστεράς, θα υποστούν τις σκληρές συνέπειες της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ στην οποία σήμερα ομνύουν. Και θα είναι μια δίκαιη αξιολόγηση τους όρους της οποίας θα έχουν θέσει όχι μονοπρόσωπα όργανα, αλλά οι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί που ζουν καθημερινά τον ευτελισμό της δημόσιας παιδείας που επιχειρούν οι μνημονιακές κυβερνήσεις και το καθ΄ ύλην αρμόδιο Υπουργείο ειδικότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ