Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Συνεργασία εκπαιδευτικών φορέων για τη δημιουργία πόλων πολιτισμού στα Γιάννινα

Η λειτουργία των σχολικών μονάδων, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και η συνεργασία όλων των βαθμίδων αποτέλεσαν τους κύριους άξονες των συναντήσεων που είχε κατά την παραμονή του στα Γιάννινα ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου ΠαιδείαςΒασίλης Κουλαϊδής.

Ο κ. Κουλαϊδής την περασμένη Δευτέρα συναντήθηκε με εκπαιδευτικούς φορείς, εκπροσώπους των πανεπιστημιακών καθηγητών, ενώ επισκέφτηκε και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας.

Μέσα από τις συναντήσεις ο κ. Κουλαϊδής ανέδειξε τους άξονες της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας για την δημιουργία πόλων πολιτισμού μέσα από τη συνεργασία των σχολικών μονάδων, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αλλά και των πολιτιστικών φορέων της πόλης.Ακόμη, μέσα από τη συνάντηση με εκπροσώπους του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναδείχθηκε η πρόθεση του Υπουργείου να προωθήσει το «ψηφιακό σχολείο».

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων μπορεί να συμβάλλει σημαντικά, σύμφωνα με τον κ. Κουλαϊδή, στην παραγωγή περιεχομένου για τις φυσικές επιστήμες.Η παρουσία του Γενικού Γραμματέα στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας, όπως και ο ίδιος σημείωσε, είχε ως στόχο να αναδείξει την στήριξη του Υπουργείου στο έργο τους και στην προτεραιότητα που δίνετε. Μάλιστα, ο κ. Κουλαϊδής χαρακτήρισε αδικαιολόγητο τον πανικό που δημιουργήθηκε στις αρχές της σχολικής χρονιάς, σχετικά με τα κενά στα Κέντρα, καθώς αυτά καλύφθηκαν.

Ερωτηθείς για τα κενά στις σχολικές μονάδες ο κ. Κουλαϊδής τόνισε πως συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές και αναλογιζόμενοι το μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων, που άγγιξαν τις 11.500, τα πράγματα είναι ικανοποιητικά.Στην χώρα μας υπάρχουν 16.000 σχολικές μονάδες και 200.000 εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες, και είναι λογικό η διαχείριση του συστήματος να δημιουργεί προβλήματα, υπογράμμισε.


Επίσκεψη στο 1ο Γυμνάσιο

Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας επισκέφτηκε χθες το πρωί το 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων για να συγχαρεί από κοντά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Comenius, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για την αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.Στο πλαίσιο του προγράμματος οι μαθητές κατασκεύασαν έναν ηλιακό φούρνο, ένα φωτοβολταϊκό σύστημα και ένα λέβητα παραγωγής θερμότητας με αποσύνθεση οργανικής ύλης.Είναι σημαντικό να παράγεται τέτοιο έργο από μαθητές και εκπαιδευτικούς και μάλιστα εκτός του καθημερινού σχολικού προγράμματος, έργο που μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλα σχολεία.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ
Αναρτήθηκε από epirusgate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...