Ζητεί για μια ακόμη φορά την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος
Αλλαγή του εξεταστικού συστήματος ζητάει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), με σημερινή ανακοίνωση της, στην οποία και σχολιάζει την εφετινή εξεταστική διαδικασία. Η ΟΛΜΕ μάλιστα, σε σχέση με τα θέματα που μπήκαν και την άνιση μεταχείριση των επιφύλασσαν στους υποψηφίους, κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ότι «δεν διαθέτει την απαιτούμενη κοινωνική ευαισθησία και την στοιχειώδη αίσθηση δικαιοσύνης».Oπως αναφέρει, στην ανακοίνωση της, οι καθηγητές στη μέση εκπαίδευση «έχουν υποστηρίξει υπεύθυνα και τεκμηριωμένα την αυτονόμηση της λυκειακής βαθμίδας από τη διαδικασία πρόσβασης στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και τη μετακίνηση προς ένα σύστημα ελεύθερης πρόσβασης».
Στην συνέχεια, κάνει λόγο για προβλήματα που «δημιουργήθηκαν στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις και φαίνεται πως έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, επιτείνοντας ως τα άκρα το άγχος και την αβεβαιότητα μεταξύ των υποψηφίων και των λοιπών μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκαλώντας σύγχυση στην ελληνική κοινωνία».
Η Ομοσπονδία αναφέρεται στα απαιτητικά θέματα των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας και υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε ανοικτά η συνταγματική αρχή της ισονομίας για τους υποψήφιους.
Υπογραμμίζει επίσης και το λάθος που κατήγγειλε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το ίδιο μάθημα στα εσπερινά λύκεια, για το οποίο όμως δόθηκε ειδική οδηγία από τη Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.
Τέλος σχολιάζει αρνητικά και την επιλογή απαιτητικών θεμάτων στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και την Φυσική, ενώ θέτει το ερώτημα πως επιλέγονται τα μέλη των επιτροπών που επιλέγουν τα ερωτήματα. Πάντως, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία για το συγκεκριμένο ζήτημα, τα μέλη των επιτροπών αυτών επιλέγονται μετά από σχετικές προτάσεις πανεπιστημίων, σχολικών συμβούλων και άλλων φορέων της εκπαίδευσης, από τη Διεύθυνση Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ