Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Συνάντηση Ν. Νικολόπουλου με εκπροσώπους της Ένωσης Ελλήνων Χημικών


Ο Γενικός Γραμματέας του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, δέχτηκε εκπροσώπους της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ) που αποτελεί και τον επίσημα θεσμοθετημένο σύμβουλο του Κράτους σε θέματα Χημείας και χημικής εκπαίδευσης και αριθμεί 15.000 μέλη.

Οι Γ. Σαρηγιάννης και Β. Γκανάτσος (πρόεδρος και Γ.Γ. του Περιφερειακού Τμήματος Ελλήνων Χημικών) εκλεγμένοι εκπρόσωποι της Ε.Ε.Χ μεταξύ άλλων τόνισαν:

‘’Επειδή η Χημεία προβλέπεται να είναι βασικό μάθημα τόσο στα μαθήματα γενικής παιδείας όσο και για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και οι ώρες διδασκαλίας της είναι ίδιες με αυτές του μαθήματος της Φυσικής, θεωρούμε ότι θα πρέπει και η Χημεία να διδάσκεται στα μαθήματα προσανατολισμού των θετικών επιστημών στη Β΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου’’.

Ο Ν. Νικολόπουλος ως εισηγητής του Νομοσχεδίου που συζητείται Δευτέρα και Τρίτη στην Βουλή έχει δεσμευτεί ότι από το βήμα της Βουλής να μεταφέρει τις θέσεις των Ελλήνων Χημικών και θα τονίσει ότι είναι εξαιρετικό πρόβλημα η διατήρηση της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στη Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου και μάλιστα θα έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές ολοκληρώνοντας την εκπαίδευση να στερούνται θεμελιωδών γνώσεων, απαραίτητων για την διαμόρφωση πολιτών υπεύθυνων και ικανών να διαχειριστούν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα (διατροφικές και περιβαλλοντικές κρίσεις, διαχείριση φυσικών πόρων, χημικά όπλα κ.α).

Τέλος, ο Νίκος Νικολόπουλος μιλώντας εκ μέρους των Ελλήνων Χριστιανοδημοκρατών είπε: ‘’Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και να τοποθετούμαστε με γνώμονα πάντοτε το δημόσιο συμφέρον και την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών.

Διακηρύττουμε την πίστη μας στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος, που να υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και να θέτει τα θεμέλια για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επίπεδου εκπαίδευση.

Οι Έλληνες Χριστιανοδημοκράτες πιστεύουμε στη διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή, μαζί με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, καθώς και στην ανάγκη για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...