Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Περιστερίου εκφράζει τον προβληματισμό της για όσα σκοπίμως διαχέονται από την ηγεσία του ΥΠ.Π.ΔΒΜ.Θ και τους επαΐοντες του Νέου Σχολείου του Δ.Ν.Τ. σε ότι αφορά τη διάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών, τα μαθήματα και την «ψηφιακή σύγκλιση» της νέας γενιάς που επαγγέλλονται.
Τα ευέλικτα προγράμματα σπουδών, η προαιρετικότητα μαθημάτων, η κατάργηση μαθημάτων «γενικής παιδείας» και ο υποβιβασμός της πληροφορικής σε μάθημα «απλών δεξιοτήτων» στη στοιχειώδη εκπαίδευση, αποτελούν το πρελούδιο στο «θάνατο» του σχολείου που έχουμε έως σήμερα γνωρίσει.
Ειδικότερα η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής από το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εφαρμόζει στην πράξη από το Σεπτέμβριο του 2010, με την υποχρεωτική τοποθέτηση χιλιάδων εκπαιδευτικών πληροφορικής στη Δημοτική Εκπαίδευση, αποτελεί όχι μόνο προοίμιο του τι «μέλλει γενέσθαι», αλλά και προπομπό της δημιουργίας του «Ψηφιακού Σχολείου» χωρίς τους ειδικούς επιστήμονες που απαιτούνται γι’ αυτό.
Αποτελεί Παγκόσμια πρωτοτυπία που δεν συναντάται, με όλο το σεβασμό προς αυτές, ούτε στις χώρες τις υποσαχάριας Αφρικής, το «Νέο Ψηφιακό Σχολείο» που οραματίζεται η Κυβέρνηση και η Ηγεσία του ΥΠ.Π.ΔΒΜ.Θ. χωρίς παιδεία πληροφορικής.
Οι κίνσορες της «αλλαγής» και της εξέλιξης του εκπαιδευτικού συστήματος δεν κατανοούν ότι η Πληροφορική στο Λύκειο αποτελεί το εργαλείο για την απόκτηση δεξιοτήτων ανάλυσης, σύνθεσης, επεξεργασίας πληροφοριών και, κριτικής αξιολόγησης που όλα μαζί συμπυκνώνονται στις «νέες και σύγχρονες γνώσεις»
Την χρονική περίοδο που όλα τα προηγμένα, οικονομικά, τεχνολογικά και πολιτιστικά κράτη, ακόμη και ο αναδυόμενος γίγαντας που ονομάζεται Κίνα, επενδύουν στη γνώση και τις νέες τεχνολογίες, οι πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας, όπως έως τώρα εκφράζονται δημοσίως, στοχεύουν στην τεχνολογική ψηφιακή σύγκλιση της χώρας μέσω του Facebook, αφού έως εκεί θα φθάνουν οι γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών μας.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. Περιστερίου καλεί για πολλοστή φορά την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την Επιτροπή συνταξιούχων και ημετέρων που σχεδιάζουν το Νέο Τύπο Σχολείου, να σεβαστούν τους 15.000 περίπου εκπαιδευτικούς Πληροφορικής που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να αυξήσουν ποιοτικά και ποσοτικά το γνωσιακό τους αντικείμενο.
«Πτωχή χώρα» δεν σημαίνει εκμηδενισμένα σχολεία
Η ανάταση της οικονομίας έρχεται πάντα μέσα από τη βασικότερη επένδυση που ονομάζεται «γνώση» και «εκπαίδευση»
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Τα ευέλικτα προγράμματα σπουδών, η προαιρετικότητα μαθημάτων, η κατάργηση μαθημάτων «γενικής παιδείας» και ο υποβιβασμός της πληροφορικής σε μάθημα «απλών δεξιοτήτων» στη στοιχειώδη εκπαίδευση, αποτελούν το πρελούδιο στο «θάνατο» του σχολείου που έχουμε έως σήμερα γνωρίσει.
Ειδικότερα η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής από το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εφαρμόζει στην πράξη από το Σεπτέμβριο του 2010, με την υποχρεωτική τοποθέτηση χιλιάδων εκπαιδευτικών πληροφορικής στη Δημοτική Εκπαίδευση, αποτελεί όχι μόνο προοίμιο του τι «μέλλει γενέσθαι», αλλά και προπομπό της δημιουργίας του «Ψηφιακού Σχολείου» χωρίς τους ειδικούς επιστήμονες που απαιτούνται γι’ αυτό.
Αποτελεί Παγκόσμια πρωτοτυπία που δεν συναντάται, με όλο το σεβασμό προς αυτές, ούτε στις χώρες τις υποσαχάριας Αφρικής, το «Νέο Ψηφιακό Σχολείο» που οραματίζεται η Κυβέρνηση και η Ηγεσία του ΥΠ.Π.ΔΒΜ.Θ. χωρίς παιδεία πληροφορικής.
Οι κίνσορες της «αλλαγής» και της εξέλιξης του εκπαιδευτικού συστήματος δεν κατανοούν ότι η Πληροφορική στο Λύκειο αποτελεί το εργαλείο για την απόκτηση δεξιοτήτων ανάλυσης, σύνθεσης, επεξεργασίας πληροφοριών και, κριτικής αξιολόγησης που όλα μαζί συμπυκνώνονται στις «νέες και σύγχρονες γνώσεις»
Την χρονική περίοδο που όλα τα προηγμένα, οικονομικά, τεχνολογικά και πολιτιστικά κράτη, ακόμη και ο αναδυόμενος γίγαντας που ονομάζεται Κίνα, επενδύουν στη γνώση και τις νέες τεχνολογίες, οι πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας, όπως έως τώρα εκφράζονται δημοσίως, στοχεύουν στην τεχνολογική ψηφιακή σύγκλιση της χώρας μέσω του Facebook, αφού έως εκεί θα φθάνουν οι γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών μας.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. Περιστερίου καλεί για πολλοστή φορά την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την Επιτροπή συνταξιούχων και ημετέρων που σχεδιάζουν το Νέο Τύπο Σχολείου, να σεβαστούν τους 15.000 περίπου εκπαιδευτικούς Πληροφορικής που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να αυξήσουν ποιοτικά και ποσοτικά το γνωσιακό τους αντικείμενο.
«Πτωχή χώρα» δεν σημαίνει εκμηδενισμένα σχολεία
Η ανάταση της οικονομίας έρχεται πάντα μέσα από τη βασικότερη επένδυση που ονομάζεται «γνώση» και «εκπαίδευση»
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ